sâmbătă, 9 noiembrie 2013

Cum arată o coafură din bijuterii de 500 de milioane de dolari

Graff, cea mai faimoasă casa de diamante din lume a sărbătorit 60 de ani prin lansarea unei campanii inedite, scrie telegraph.co.uk.
Graff a împodobit părul unei femei cu bijuterii de jumătate de milliard de dolari, reeditând o campanie de succes din anii ‘70 în care bijuterii de peste 1 milion şi jumătate de dolari au devenit podoabe de păr demne de coafurile Mariei Antoinette.
“În anii ’70 acest concept a fost unul extrem de inovativ”, spune Laurence Graff , fondatorul companiei. “ Până atunci imaginile care făceau reclamă la bijuterii erau foarte conservatoare. În plus, faptul că am folosit un model mai tânăr a ieşit iarăşi din tipare şi a creat ideea că diamantele pot fi aspiraţionale nu doar pentru femeile în vârstă”.
Pentru noua campanie pozele au fost realizate de fotograful David Slijper iar stylingul a fost realizat de  Eamonn Hughes. În părul modelului Dalia Gunther au fost aşezate 22 de bijuterii printre care fluturi din diamante şi flori create din 550ct Letseng Star, al 14-lea cel mai mare diamant alb din lume, cumpărat de Graff în 2011.